Пошуковий запит: (<.>A=Плужник О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Плужник О. М. Типологія характерів у романі "І будуть люди" А. Дімарова [Електронний ресурс] / О. М. Плужник // Вісник Запорізького національного університету. Філологічні науки. - 2012. - № 3. - С. 242-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_fi_2012_3_42
|
2. |
Плужник О. Етнопсихологічна концепція особистості у прозовій творчості Анатолія Дімарова [Електронний ресурс] / О. Плужник // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства. - 2011. - Вип. 16. - С. 237-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spml_2011_16_57
|
3. |
Плужник О. М. Особистість як основа ідейно-естетичних та художньо-психологічних вимірів творчості А. Дімарова [Електронний ресурс] / О. М. Плужник // Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах. - 2012. - Вип. 26. - С. 255-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gotvnz_2012_26_26
|
4. |
Плужник О. Гендерний аспект у романі А. Дімарова "Його сім'я" [Електронний ресурс] / О. Плужник // Актуальні проблеми української літератури і фольклору. - 2013. - Вип. 20. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apulf_2013_20_9
|
5. |
Плужник О. В. Проблеми підготовки вчителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / О. В. Плужник // Теоретична і дидактична філологія. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 24. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tdf_2017_24_19
|
6. |
Плужник О. Прогресивні кроки та досвід України на шляху до інклюзії [Електронний ресурс] / О. Плужник // Humanitarium. - 2018. - Т. 41, Вип. 2. - С. 99-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2018_41_2_15
|
7. |
Плужник О. Формування толерантного ставлення до дітей з особливими потребами у майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / О. Плужник // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2017. - Вип. 56. - С. 205-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2017_56_27
|
8. |
Плужник О. В. Чеський досвід підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / О. В. Плужник, О. І. Шапран // Professional education: methodology, theory and technologies. - 2019. - Vol. 9. - С. 157-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2019_9_13
|
9. |
Плужник О. Використання ігрових технологій навчання в процесі підготовки майбутніх учителів [Електронний ресурс] / О. Плужник // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 20(1). - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2016_20(1)__27
|
10. |
Плужник О. Формування соціально-комунікативної компетентності здобувачів вищої освіти в умовах дистанційної освіти [Електронний ресурс] / О. Плужник // Соціум. Документ. Комунікація. - 2022. - Вип. 14. - С. 266-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cdk_2022_14_15 Досліджено поняття соціальних комунікацій, які через пандемію та стрімкий розвиток і масове використання інформаційних технологій, зазнали значних змін у нинішньому суспільстві. З'ясовано, що сьогодні конкурентоспроможний фахівець будь-якого профілю має досконало володіти фаховими компетентностями, вміти ефективно здійснювати різновиди соціальних дій, виконувати соціальні функції, встановлювати нормальні соціальні відносини, дотримуючись норм соціальної поведінки, взаємодіяти, а отже, бути соціально орієнтованою особистістю. Щоб зрозуміти сутність соціально-комунікативної компетентності здобувачів вищої освіти, було проаналізовано та узагальнено наукові визначення даного поняття та його складових. Слід зазначити, що науковці здебільшого розглядають соціальну та комунікативну компетентність окремо, але визнають їх взаємозумовленість та взаємозалежність. На нашу думку, соціально-комунікативна компетентність - є невід'ємною складовою професійних якостей будь-якого фахівця та виявляється у здатності успішно й ефективно взаємодіяти з конкретними людьми або групами, досягаючи поставлених цілей. В ході дослідження підкреслено, що сучасна вища освіта переходить до нових форматів освіти, які зумовлені глобальною пандемією, тому змінюються і підходи до способів обміну інформацією між викладачем та студентом, а також між студентами. Акцентовано увагу на значне місце соціальних мереж у освітньому процесі під час дистанційного навчання. Розглянуто окремі платформи соціальних мереж, які викладачі можуть використовувати як інструменти навчання. З'ясовано, що для сучасних викладачів та педагогів в соціальних мережах корисними можуть стати такі функції, як: забезпечення відеозв'язку; спілкування та обмін файлами у створених групах, чатах; можливість групової діяльності; публікація навчальних матеріалів; обговорення публікацій, фото та відео; організація опитувань, анкетування та голосувань; пошук освітніх заходів, подій чи конференцій тощо. Використання соціальних мереж для освітніх цілей значно покращує соціально-комунікативні навички, формує лідерські якості, удосконалює цифрову обізнаність.
|
11. |
Плужник О. Формування інформаційної компетентності здобувачів вищої освіти в процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / О. Плужник // Соціум. Документ. Комунікація. - 2022. - Вип. 15. - С. 333-348. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cdk_2022_15_17
|
12. |
Плужник О. Електронний документообіг в системі роботи сучасних бібліотек: ефективність, безпека та інновації [Електронний ресурс] / О. Плужник, П. Дрок // Society. Document. Communication. - 2023. - Вип. 19. - С. 198-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cdk_2023_19_10
|
13. |
Шимченко Л. Інформаційна епоха – суспільство знань як вимога нового підходу до освітнього процесу [Електронний ресурс] / Л. Шимченко, А. Зленко, О. Плужник // Society. Document. Communication. - 2022. - Вип. 17. - С. 199-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cdk_2022_17_11
|