Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Плужник О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Плужник О. М. 
Типологія характерів у романі "І будуть люди" А. Дімарова [Електронний ресурс] / О. М. Плужник // Вісник Запорізького національного університету. Філологічні науки. - 2012. - № 3. - С. 242-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_fi_2012_3_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.313 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Плужник О. 
Етнопсихологічна концепція особистості у прозовій творчості Анатолія Дімарова [Електронний ресурс] / О. Плужник // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства. - 2011. - Вип. 16. - С. 237-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spml_2011_16_57
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.731 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Плужник О. М. 
Особистість як основа ідейно-естетичних та художньо-психологічних вимірів творчості А. Дімарова [Електронний ресурс] / О. М. Плужник // Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах. - 2012. - Вип. 26. - С. 255-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gotvnz_2012_26_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 105.706 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Плужник О. 
Гендерний аспект у романі А. Дімарова "Його сім'я" [Електронний ресурс] / О. Плужник // Актуальні проблеми української літератури і фольклору. - 2013. - Вип. 20. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apulf_2013_20_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 598.345 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Плужник О. В. 
Проблеми підготовки вчителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / О. В. Плужник // Теоретична і дидактична філологія. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 24. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tdf_2017_24_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.293 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Плужник О. 
Прогресивні кроки та досвід України на шляху до інклюзії [Електронний ресурс] / О. Плужник // Humanitarium. - 2018. - Т. 41, Вип. 2. - С. 99-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2018_41_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 373.963 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Плужник О. 
Формування толерантного ставлення до дітей з особливими потребами у майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / О. Плужник // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2017. - Вип. 56. - С. 205-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2017_56_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 167.724 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Плужник О. В. 
Чеський досвід підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / О. В. Плужник, О. І. Шапран // Professional education: methodology, theory and technologies. - 2019. - Vol. 9. - С. 157-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2019_9_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.172 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Плужник О. 
Використання ігрових технологій навчання в процесі підготовки майбутніх учителів [Електронний ресурс] / О. Плужник // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 20(1). - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2016_20(1)__27
Попередній перегляд:   Завантажити - 134.912 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Плужник О. 
Формування соціально-комунікативної компетентності здобувачів вищої освіти в умовах дистанційної освіти [Електронний ресурс] / О. Плужник // Соціум. Документ. Комунікація. - 2022. - Вип. 14. - С. 266-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cdk_2022_14_15
Досліджено поняття соціальних комунікацій, які через пандемію та стрімкий розвиток і масове використання інформаційних технологій, зазнали значних змін у нинішньому суспільстві. З'ясовано, що сьогодні конкурентоспроможний фахівець будь-якого профілю має досконало володіти фаховими компетентностями, вміти ефективно здійснювати різновиди соціальних дій, виконувати соціальні функції, встановлювати нормальні соціальні відносини, дотримуючись норм соціальної поведінки, взаємодіяти, а отже, бути соціально орієнтованою особистістю. Щоб зрозуміти сутність соціально-комунікативної компетентності здобувачів вищої освіти, було проаналізовано та узагальнено наукові визначення даного поняття та його складових. Слід зазначити, що науковці здебільшого розглядають соціальну та комунікативну компетентність окремо, але визнають їх взаємозумовленість та взаємозалежність. На нашу думку, соціально-комунікативна компетентність - є невід'ємною складовою професійних якостей будь-якого фахівця та виявляється у здатності успішно й ефективно взаємодіяти з конкретними людьми або групами, досягаючи поставлених цілей. В ході дослідження підкреслено, що сучасна вища освіта переходить до нових форматів освіти, які зумовлені глобальною пандемією, тому змінюються і підходи до способів обміну інформацією між викладачем та студентом, а також між студентами. Акцентовано увагу на значне місце соціальних мереж у освітньому процесі під час дистанційного навчання. Розглянуто окремі платформи соціальних мереж, які викладачі можуть використовувати як інструменти навчання. З'ясовано, що для сучасних викладачів та педагогів в соціальних мережах корисними можуть стати такі функції, як: забезпечення відеозв'язку; спілкування та обмін файлами у створених групах, чатах; можливість групової діяльності; публікація навчальних матеріалів; обговорення публікацій, фото та відео; організація опитувань, анкетування та голосувань; пошук освітніх заходів, подій чи конференцій тощо. Використання соціальних мереж для освітніх цілей значно покращує соціально-комунікативні навички, формує лідерські якості, удосконалює цифрову обізнаність.
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.625 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Плужник О. 
Формування інформаційної компетентності здобувачів вищої освіти в процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / О. Плужник // Соціум. Документ. Комунікація. - 2022. - Вип. 15. - С. 333-348. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cdk_2022_15_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.898 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Плужник О. 
Електронний документообіг в системі роботи сучасних бібліотек: ефективність, безпека та інновації [Електронний ресурс] / О. Плужник, П. Дрок // Society. Document. Communication. - 2023. - Вип. 19. - С. 198-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cdk_2023_19_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.555 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Шимченко Л. 
Інформаційна епоха – суспільство знань як вимога нового підходу до освітнього процесу [Електронний ресурс] / Л. Шимченко, А. Зленко, О. Плужник // Society. Document. Communication. - 2022. - Вип. 17. - С. 199-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cdk_2022_17_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.231 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського